
1. Pressione nominale (PN)
Pressione nominale divalvula à farfallahè un valore di riferimentu ligatu à a capacità di resistenza à a pressione di i cumpunenti di u sistema di pipeline. Si riferisce à a pressione data di cuncepimentu ligata à a resistenza meccanica di i cumpunenti di a pipeline.
A pressione nominale di a valvula à farfalla hè a forza di resistenza à a pressione di u pruduttu (e seguenti sò valvule) à a temperatura di basa. Diversi materiali anu diverse temperature di basa è resistenza à a pressione.
A pressione nominale, rapprisintata da u simbulu PN (MPa). PN hè una identificazione di una cumbinazione di lettere è numeri aduprati per riferimentu in relazione à e proprietà meccaniche è e caratteristiche dimensionali di i cumpunenti di u sistema di tubazioni.
Sè a pressione nominale hè 1,0 MPa, registratela cum'è PN10. Per a ghisa è u rame a temperatura di riferimentu hè 120 °C: per l'acciaiu hè 200 °C è per l'acciaiu legatu hè 250 °C.
2. Pressione di travagliu (Pt)
Pressione di travagliu divalvula à farfallasi riferisce à a pressione massima specificata in basa à a temperatura di funziunamentu finale di ogni livellu di u mezu di trasportu di a pipeline per u funziunamentu sicuru di u sistema di pipeline. In poche parole, a pressione di travagliu hè a pressione massima chì u sistema pò suppurtà durante u funziunamentu nurmale.
3. Pressione di cuncepimentu (Pe)
A pressione di cuncepimentu di a valvula à farfalla si riferisce à a pressione massima istantanea esercitata da u sistema di tubazioni di pressione nantu à u muru internu di a valvula. A pressione di cuncepimentu inseme cù a temperatura di cuncepimentu currispundente hè aduprata cum'è cundizione di carica di cuncepimentu, è u so valore ùn deve esse inferiore à a pressione di travagliu. In generale, a pressione più alta chì u sistema pò suppurtà hè selezziunata durante i calculi di cuncepimentu cum'è pressione di cuncepimentu.
4. Pressione di prova (PS)
Per e valvole installate, a pressione di prova di a valvula à farfalla si riferisce à a pressione chì a valvula deve ghjunghje quandu si eseguenu prove di resistenza à a pressione è di tenuta à l'aria.


5. Relazione trà queste quattru definizioni
A pressione nominale si riferisce à a resistenza à a cumpressione à a temperatura di basa, ma in parechji casi, ùn funziona micca à a temperatura di basa. Quandu a temperatura cambia, a forza di pressione di a valvula cambia ancu.
Per un pruduttu cù una certa pressione nominale, a pressione di travagliu ch'ellu pò suppurtà hè determinata da a temperatura di travagliu di u mediu.
A pressione nominale è a pressione di travagliu ammissibile di u listessu pruduttu saranu diverse à diverse temperature di funziunamentu. Da un puntu di vista di sicurezza, a pressione di prova deve esse più grande di a pressione nominale.
In ingegneria, pressione di prova > pressione nominale > pressione di cuncepimentu > pressione di travagliu.
Ognivalvula cumpresevalvula à farfalla, A valvula à saracinesca è a valvula di cuntrollu di a valvula ZFA devenu esse testate à pressione prima di a spedizione, è a pressione di prova hè più grande o uguale à u standard di prova. In generale, a pressione di prova di u corpu di a valvula hè 1,5 volte a pressione nominale, è a sigillatura hè 1,1 volte a pressione nominale (a durata di a prova ùn hè micca menu di 5 minuti).