Blog

L'impattu di a temperatura è a pressione nantu à u funziunamentu di a valvola a farfalla include u rendiment di sigillatura, a forza strutturale, u funziunamentu di a valvola a farfalla, etc.

U prucessu di assemblea di una valvola a farfalla hè un prucessu simplice ma cumplessu.Solu quandu ogni passu hè realizatu cù cura, a valvula a farfalla pò funzionà normalmente.A seguita hè una breve descrizzione di u prucessu di assemblea di valvola a farfalla.

E riparazioni di mantenimentu di a valvola a farfalla pò varià secondu u tipu di danni o fallimentu.Pò esse divisu in mantenimentu, riparazione generale è riparazione pisanti.

U tempu di apertura è chjusu di a valvola di farfalla hè in relazione cù a velocità di azzione di l'attuatore, a pressione di fluidu è altri fattori.

t=(90/ω)*60,

Una valvula di porta hè una valvula usata per APERTURA è SHUT-OFF u flussu di fluidu in una pipeline.Apertura o chjude a valvula alzendu a porta per permette o restringe u flussu di fluidu.Si deve esse enfatizatu chì a valvula di a porta ùn pò micca esse usata per a regulazione di u flussu.

Ci sò parechji tippi di discu di valvola di farfalla secondu l'usu di e valve di farfalla, e dimensioni più cumuni di valvola di farfalla per i stocks sò da DN50-DN600, cusì avemu da presentà i dischi di valvola secondu e dimensioni regularmente usate.

Chì sò e sferenze, i vantaghji è i disadvantages di a valvola a farfalla è a valvola di sfera?In questu articulu, l'analizemu da l'aspettu di a struttura, u principiu, u scopu di l'usu è a sigillatura.

L'industria di a valvula di a Cina hè sempre stata una di e principali industrii di u mondu.In stu mercatu enormu, chì cumpagnie si distinguenu è diventanu u top ten in l'industria di a valvula in Cina?

Dipende principalmente da u livellu di silenziu.I valvule di cuntrollu di silenziu eliminanu solu u rumore è riducenu u rumore.I valvule di cuntrollu silenziu ponu schermu direttamente è silenziu u sonu quandu sò usati.

pressione di prova> pressione nominale> pressione di disignu> pressione di travagliu.

U principiu di funziunamentu di a valvula a farfalla elettrica hè di guidà u dispositivu di trasmissione à traversu u mutore per rotà a piastra di a valvula, cambiendu cusì l'area di u canali di u fluidu in u corpu di a valvula è cuntrullà u flussu.

 

Sicondu l'investigazione è l'analisi, a corrosione hè unu di i fatturi impurtanti chì causanu danni à e valvole a farfalla.

Dunque, u trattamentu di u revestimentu di a superficia di u corpu di a valvula è a piastra di a valvula hè u metudu di prutezzione più costu-efficace contr'à a corrosione in l'ambiente esternu.

 

I sigilli duri sò fatti di metallu, cum'è guarnizioni metalliche, anelli metallici, etc., è a sigillatura hè ottenuta per attritu trà i metalli.I sigilli morbidi sò fatti di materiali elastici, cum'è gomma, PTFE, etc.

Sempre più valvole cinesi sò esportati in diversi paesi in u mondu, è tandu assai clienti stranieri ùn capiscenu micca u significatu di u numeru di valvula di a Cina, oghje vi purteremu à una cunniscenza specifica, a speranza pò aiutà i nostri clienti.

A scelta trà sti dui tipi di valvole a farfalla dipende da e esigenze specifiche di l'applicazione, cumprese limitazioni di spaziu, esigenze di pressione, frequenza di mantenimentu è cunsiderazioni di u budget.

Sicondu a forma di cunnessione di flange, u corpu di a valvola a farfalla hè principalmente divisa in: wafer type A, wafer type LT, single flange, double flange, flange U.

U tipu di wafer A hè una cunnessione di u pirtusu senza filettatura, u tipu LT 24 "sopra à e grande specificazioni di solitu usanu un corpu di valvola di tippu U megliu di forza per fà una cunnessione filettata, a fine di u pipeline hà bisognu di utilizà u tipu LT.

A vàlvula di sfera in forma di V hà un portu in forma di V da un latu di u core di a valvula emisferica.
L'apertura di u canali di u flussu di a vàlvula di sfera in forma di O hè tonda, a so resistenza di flussu hè chjuca, è a velocità di cambiamentu hè rapida.

 

In l'articulu precedente, avemu parlatu di e valvole di porta è di globu, oghje avemu passatu à e valvole a farfalla è i valvole di cuntrollu, chì sò cumunimenti usati in u trattamentu di l'acqua.

 

A valvula hè u dispusitivu di cuntrollu di u pipeline di fluidu.A so funzione basica hè di cunnette o tagliate a circulazione di u pipeline mediu, cambia a direzzione di u flussu di u mediu, aghjustà a pressione è u flussu di u mediu, è stabilisce diverse valvule, grande è chjuca, in u sistema.Una guaranzia impurtante per u funziunamentu normale di a pipa è l'equipaggiu.

8. Valve a farfalla elettrica Wafer

I coefficienti di u flussu di a valvula di cuntrollu (Cv, Kv è C) di i diversi sistemi di unità sò valvuli di cuntrollu sottu una pressione differenziale fissa, u voluminu di l'acqua chì circula in una unità di tempu quandu a valvula di cuntrollu hè tutta aperta, Cv, Kv è C ci hè. una relazione trà Cv = 1.156Kv, Cv = 1.167C.Questu articulu sparte a definizione, unità, cunversione è prucessu di derivazione exhaustiva di Cv, Kv è C.

2

U sediu di a valvula hè una parte amovibile in l'internu di a valvula, u rolu principale hè di sustene a piastra di valvola completamente aperta o cumplettamente chjusa, è custituiscenu u viziu di sigillatura.Di solitu, u diamitru di u sediu hè a dimensione di u calibre di a valvula.U materiale di u sediu di a farfalla hè assai largu, i materiali cumunimenti usati sò EPDM, NBR, PTFE, è materiale di carburu di sigillatura dura di metallo.In seguitu vi presenteremu unu per unu...

valvola di cuntrollu di flange

A vàlvula di cuntrollu si riferisce à e parti d'apertura è di chjusu per a valvula tonda è si basanu nantu à u so propiu pesu è a pressione media per pruduce l'azzione per bluccà u flussu mediu di una valvola.A vàlvula di cuntrollu hè una vàlvula automatica, cunnisciuta ancu com'è vàlvula di cuntrollu, vàlvula unidirezionale, vàlvula di non-ritornu o vàlvula d'isolazione.

valvula di cuntrollu-8

Valvule di cuntrollu di wafersò canusciutu macari comu valves backflow, valves backstop, e valves backpressure.Sti tipi di valves sò automaticamente aperti è chjusu da a forza generata da u flussu di u mediu stessu in u pipeline, chì appartene à un tipu di valvula automatica.

AWWC 504-2

Valvula a farfalla per via di a so dimensione più chjuca è di a so struttura simplice, hè diventata una di e valvole più cumunimenti usate in l'industria, più è più appiicata à l'energia idroelettrica, irrigazione, custruzzione di l'approvvigionamentu d'acqua è drenaje, ingegneria municipale è altri sistemi di tubazioni, utilizati per cut off or mediate the flow of circulating media flow to use.Allora a valvula di farfalla in l'usu di i prublemi chì necessitanu attenzione è suluzioni à ciò chì, oghje seremu specifichi per capiscenu.

valvola di ghiera di rame

 

Valvule di cancellu di sigillatura morbida è valvole di porta di sigillatura dura sò dispusitivi cumunimenti utilizati per regulà è intercepte u flussu, tramindui anu una bona prestazione di sigillatura, una larga gamma di usu, è sò unu di i prudutti chì i clienti compranu più.Certi novi di compra pò esse curiosi, u listessu cum'è a valvula di a porta, quale hè a diffarenza specifica trà elli

 

AWWA C504 Valvola a farfalla doppia eccentrica

U standard AWWA hè l'American Water Works Association hà publicatu prima documenti di cunsensu in 1908. Oghje, ci sò più di 190 Standards AWWA.Da a fonte à u almacenamentu, da u trattamentu à a distribuzione, i Normi ​​AWWA copre i prudutti è i prucessi ligati à tutti i campi di trattamentu è di fornitura d'acqua.AWWA C504 hè di u tipicu rappresentante, hè una spezia di valvola a farfalla di sede di rubble

valvola a farfalla di grande dimensione-4

I valves farfalla big-size di solitu si riferenu à valves farfalla cù un diamitru più grande cà DN500, di solitu culligatu da flanges, wafers.Ci sò dui tipi di valve di farfalla di grande diametru: valvula di farfalla concentrica è valvola di farfalla eccentrica.

valvola a farfalla tripla offset

E trè eccentricità di a Valvola a farfalla triple eccentrica sò riferite à:

A prima eccentricità: l'arbre di a valvula hè situatu daretu à a piastra di a valvula, chì permette u sigilluin Ring per circundà vicinu à tuttu u sediu in cuntattu.

A seconda eccentricità: u spindle hè lateralmente offset da u centuer linea di u corpu di a valvula, chì impedisce l'interferenza cù l'apertura è a chjusa di a valvula.

Terza eccentricità: u sediu hè offset da a linea di centru di l 'arbre valve, chì elimina attritu trà udiscu è sedia durante a chiusura è l'apertura.

A doppia valvola a farfalla eccentrica hè chjamata dopu à e so duie strutture eccentriche.Allora chì hè a struttura doppia eccentrica cum'è?

U cusì chjamatu eccentricu doppiu, u primu eccentricu si riferisce à l'arbulu di a valvula chì hè fora di u centru di a superficia di sigillatura, chì significa chì u troncu hè daretu à a faccia di a valvola.Questa eccentricità face a superficia di cuntattu di u platu di a valvula è di u sediu di a valvula una superficia di sigillatura, chì supera fundamentalmente e carenze intrinseche chì esistenu in valvule a farfalla concentrica, eliminendu cusì a pussibilità di fuga interna à l'intersezzione superiore è inferjuri trà l'arbure di valvola è sede di valvula.

A valvola a farfalla, chjamata ancu valvola flap, hè una struttura simplice di a valvula di regulazione, chì pò esse usata in pipelines à bassa pressione per chjude u flussu.Girate intornu à l'arbulu di a valvula per apre è chjude una valvola.

Sicondu e diverse forme di cunnessione, pò esse divisu in valve a farfalla wafer, valve a farfalla lug, valvola a farfalla flange, valvola a farfalla saldata, valvola a farfalla filettata, valvola a farfalla clamp, etc.Trà i formi di cunnessione più cumunimenti usati sò a valvola a farfalla di wafer è a valvola a farfalla di lug.

 

A valvola a farfalla pneumatica hè cumposta da un attuatore pneumaticu è una valvola a farfalla.A vàlvula di farfalla attuata à l'aria usa l'aria cumpressa cum'è a fonte di energia per guidà a valvula di valvula è cuntrullà a rotazione di u discu intornu à l'arbulu per apre è chjude a valvola.

Sicondu u dispusitivu pneumatica pò esse divisu in valve farfalla pneumatica single-act è valvola farfalla pneumatica doppia azione.

 

Zhongfa Valve hè un prufessiunali prufessiunali di parti di valvola di farfalla è valve di farfalla, stabilitu in u 2006, chì furnisce valve è prudutti di valvola di farfalla à più di 20 paesi in u mondu, dopu, Zhongfa Valve lanciarà una introduzione dettagliata di parti di valvola a farfalla.

 

I valvole a farfalla sò una famiglia di valvole di rotazione di quartu di volta utilizati in pipelines, sò generalmente classificate per custruzzione è cunnessione.ZFA hè unu di i famosi fabricatori di valve a farfalla di wafer, fabricatori di valve a farfalla di flange, è i fabricatori di valve a farfalla in Cina.

Tipi per Cunnessione, sò quattru tipi.

Valve ZFAvalvole a farfalla elettrichesò spartuti in i seguenti dui categurie: valves farfalla centerline e valves farfalla eccentrica, trà quali valves farfalla centerline sò più divisu in valves farfalla wafer, valves farfalla lug e valves farfalla flange.

E valvole di farfalla elettriche sò assemblate da valvole di farfalla è apparecchi elettrici.Hè largamente utilizatu in l'industria petrolifera, chimica, elettrica, metallurgia, alimentaria, farmaceutica, tessili, carta è altre industrie.I medii sò generalmente gas naturale, aria, vapore, acqua, acqua di mare è oliu.Valvula di farfalla operata da u mutore sò aduprate per regulà u flussu è tagliate u mediu nantu à i pipeline industriali.

Pudemu furnisce i seguenti tipi di valvole a farfalla API609:

Sicondu a cunnessione, avemuvalvola a farfalla a doppia flangia,valvola a farfalla di waferèvalvola a farfalla;

Sicondu u materiale, pudemu furnisce materiale di ferru ductile, materiale d'acciaio di carbone, materiale d'acciaio inossidabile, materiale d'ottone, materiale d'acciaio super duplex;

Sicondu u prucessu, pudemu furnisce a valvola a farfalla API609 cù u corpu di casting è u corpu di saldatura.

Valve di rivestimentu PTFE canusciutu macari comu valvole di plastica fluoruria resistente à a corrosione, sò plastichi di fluoru modellati in u muru internu di e parti di cuscinetti di a valvola d'acciaio o di ferru o a superficia esterna di e parti internu di a valvola.I plastichi di fluoru quì includenu principalmente: PTFE, PFA, FEP è altri.A farfalla rivestita in FEP, a valvola a farfalla rivestita in teflon è a valvola a farfalla rivestita in FEP sò generalmente usate in media corrosivi forti.

I nostri valvole a farfalla di wafer sò in cunfurmità cù i standard internaziunali di valvule ASTM, ANSI, ISO, BS, DIN, GOST, JIS, KS è cusì.Size DN40-DN1200, pressione nominale: 0.1Mpa ~ 2.5Mpa, temperatura adattata: -30 ℃ à 200 ℃.

Esportemu principalmente in 22 paesi cum'è Stati Uniti, Russia, Canada, Spagna, etc.

n termini di materiale, acciaio inoxvalvole a farfallasò dispunibuli in SS304, SS316, SS304L, SS316L, SS2205, SS2507, SS410, SS431, SS416, SS201, In termini di struttura, valvole a farfalla in acciaio inox sò dispunibuli in linee centric è eccentriche.E valvole a farfalla in acciaio inossidabile di linea centricu sò generalmente fatta di acciaio inossidabile per u corpu di a valvula, a piastra di a valvola è l'arburetu, è EPDM o NBR per a sede di a valvola. cum'è l'acidu sulfuricu è l'acqua regia.