Chì ghjè una valvula à farfalla cumpletamente rivestita?

A valvula à farfalla cumpletamente rivestitapresenta una struttura cumpletamente rivestita in u corpu di a valvula. Stu disignu hè specificamente cuncipitu per applicazioni resistenti à a currusione.

"Completamente rivestitu" significa chì micca solu u discu hè cumpletamente chjusu, ma ancu u sedile hè cumpletamente chjusu, assicurendu un isolamentu cumpletu trà u supportu è u metallu.

1. Dui materiali di rivestimentu cumuni

Valvula à farfalla rivestita in PTFE VS EPDM

a. Valvula à farfalla cù rivestimentu in PTFE (politetrafluoroetilene, perfluoroplasticu)

b. Valvula à farfalla cù rivestimentu di gomma

Tipu di materiale:

Rivestimentu in politetrafluoroetilene (PTFE)

Rivestimentu di gomma (per esempiu, EPDM, Viton, NBR)

Prucessu di rivestimentu

U PTFE/PFA fusu hè versatu in a scanalatura à coda di rondine di u corpu/discu, ottenendu una legame senza soluzione di continuità. Hè tandu vulcanizatu direttamente (induritu à u calore) nantu à u metallu, furmendu una sigillatura stretta è integrale.

Funziunalità principali

- Eccellente resistenza à a corrosione (resistente à guasi tutti l'acidi, e basi è i solventi organici)

- Resistenza à alta temperatura (temperatura di funziunamentu cuntinuu finu à 180°C)

- Coefficiente di attritu bassu è proprietà antiaderenti, adatte per media di alta purezza

- Eccellente elasticità è eccellenti prestazioni di sigillatura (facile da ottene zero perdite)

- Costu bassu è bona resistenza à l'usura per i media micca currusivi

- Resistenza à bassa temperatura (tipicamente -20°C à 180°C, secondu u tipu di gomma)

Media applicabili

Acidi forti (cum'è l'acidu sulfuricu è l'acidu cloridricu), basi forti, solventi organici, fluidi di alta purezza acqua, acque residue, acidi è basi debuli, fanghi è media di qualità alimentaria

Applicazioni tipiche

Industria chimica (trasferimentu d'acidi è alcalini), Industria farmaceutica (trasferimentu di materiale d'alta purezza) Trattamentu di l'acqua (trattamentu di l'acque reflue, acqua di rubinettu), Sistemi HVAC, Industria alimentaria è di bevande, Mineria (trasferimentu di fanghi)

2. Passi di prucessu dettagliati per i dischi di valvula rivestiti di PTFE

Valvole à farfalla rivestite in EPDM

2.1 Preparazione di u discu metallicu

a.. Fusione o macchina di u core di u discu metallicu, assicurendu chì a superficia sia pulita è priva d'oliu è di contaminazione.
b.. Tagliate scanalature (forma di coda di rondine) nantu à a superficia di u core per furnisce punti d'ancora per l'iniezione di PTFE è impedisce ch'ella caschi.

2.2 Stampaggio è Preformatura di Polvere di PTFE

a. Pone una quantità calculata cù cura di polvere di PTFE (o premiscela) in u stampu, inserisce u core di a valvula à farfalla metallica, è dopu aghjunghje a polvere di PTFE.
b. Applicate gradualmente u vacuum (scaricu) è a pressione (cumpressione o pressatura isostatica) per furmà un embrione verde. Stampaggio isostaticu: Immergete u stampu in acqua è applicate una pressione uniforme da tutti i lati (conduzione di a pressione di l'acqua) per assicurà una struttura uniforme è densa (porosità finu à <1%).

2.3 Sinterizazione è polimerizazione

a. Pone l'embrione verde in un fornu è sinterizate à 380 °C per 5-24 ore (aumentate gradualmente a temperatura per evità crepe).
b. Raffreddà pianu pianu à temperatura ambiente per permette à u PTFE di cristallizà è di fusionassi cù u core metallicu, furmendu un rivestimentu senza saldatura (spessore cuntrullatu per esse 3-10 mm, aghjustatu secondu e cundizioni di u vacuum).

2.4 Machinazione è finitura:

Aduprate un tornu o una macchina CNC per machinà i diametri interni è esterni per assicurà chì u discu è a sede si adattanu perfettamente (e tolleranze sò strette, per esempiu, ± 0,01 mm).

2.5 Ispezione è Test di Qualità:

a. Misurazione di u spessore: Assicuratevi un rivestimentu minimu di 3 mm, o cum'è persunalizatu.
b. Prova di scintilla: 35 000 volt per a prova di tenuta (nisuna rottura indica accettazione).
c. Prova di Vuoto/Resistenza: Simula e cundizioni operative per verificà e perdite è a permeabilità (in cunfurmità cù EN 12266-1 o API 598).
d. Test di conducibilità (opzionale): Resistenza superficiale <10⁶Ω per applicazioni antideflagranti.

3. Passi di prucessu dettagliati per i dischi rivestiti di EPDM

Valvula à farfalla rivestita in PTFE

3.1 Preparazione di u discu metallicu

a. Fusione o macchina di u core metallicu per assicurà una superficia pulita è senza ruggine.

b. Carteggiare o incidere chimicamente a superficia (rugosità Ra 3-6 μm) per prumove l'adesione di l'EPDM.

3.2 Applicazione è Preformatura di u Cumpostu EPDM

U cumpostu EPDM micca polimerizatu (foglia o liquidu) hè piazzatu in un stampu, avvolgendu u core metallicu. Usendu u stampaggio à compressione o u versamentu, distribuite uniformemente u cumpostu nantu à a superficia di u discu di a valvula per furmà un corpu verde. Mantene un spessore di 2-5 mm, assicurendu a copertura intornu à i bordi di u discu.

3.3 Stagionatura

U corpu verde hè piazzatu in un'autoclave è riscaldatu cù vapore o aria calda (150-180 °C, pressione > 700 psi, per 1-4 ore).

U prucessu di polimerizazione reticula è polimerizza l'EPDM, ligendulu chimicamente è meccanicamente à u core metallicu per furmà un rivestimentu unicu è senza saldatura. Aumentate a temperatura pianu pianu per evità bolle d'aria o crepe.

3.4 Finitura di machinazione

Dopu u raffreddamentu, tagliate i bordi interni è esterni cù un tornu CNC per assicurà chì u discu è a sede si adattanu perfettamente (tolleranza ± 0,05 mm). Eliminate l'eccessu di gomma è ispezionate u prufilu di u bordu (u rivestimentu Ni-Cu hè opzionale per una migliore resistenza à l'usura).

3.5 Ispezione è Test di Qualità

a. Prova di spessore è adesione: misurazione di spessore ultrasonica (minimu 2 mm); Prova di trazione (forza di sfaldatura > 10 N/cm).
b. Verificazione di e prestazioni: Prova di tenuta a tenuta stagna (standard API 598); Prova di pressione/vuoto (PN10-16, resistenza à pressione negativa).
c. Test chimicu/d'invecchiamentu: Immersione in ambienti acidi è alcalini, verificazione di espansione <5%; Invecchiamentu à alta temperatura (120 °C, 72 ore).

4. Guida di Selezzione

I rivestimenti in PTFE sò adatti per i mezi altamente corrosivi (cum'è acidi, alcali è solventi), mentre chì i rivestimenti in EPDM sò adatti per i mezi à base d'acqua è delicati (cum'è acqua è acidi diluiti). Date priorità à a cumpatibilità chimica, a temperatura, a pressione è u costu per ottimizà l'applicazione. Zhongfa Valve produce valvole a farfalla cumpletamente rivestite cù opzioni di wafer, flangia è lug. Per piacè cuntattateci per qualsiasi quistione.


Data di publicazione: 28 d'ottobre di u 2025