Valvula di regulazione, chjamata ancu valvula di cuntrollu, hè aduprata per cuntrullà a dimensione di u fluidu. Quandu a parte regulatrice di a valvula riceve un signale regulatore, u gambu di a valvula cuntrolla automaticamente l'apertura è a chjusura di a valvula secondu u signale, regulendu cusì a velocità di flussu di fluidu è a pressione; spessu aduprata per u riscaldamentu, u gasu, a petrolchimica è altre pipeline.
Valvula d'arrestu, cunnisciuta ancu cum'è valvula di stop, pò sigillà cumpletamente l'uscita di u sedile di a valvula applicendu pressione ruotendu u gambu di a valvula, impedendu cusì u flussu di fluidu; e valvule di stop sò cumunemente aduprate in u gasu naturale, u gasu liquefattu, l'acidu sulfuricu è altre pipeline di gasu è liquidu corrosivi.
A valvula di saracinescahè cum'è una porta. Ruotendu u gambu di a valvula, a piastra di a porta hè cuntrullata per spustassi verticalmente in su è in giù per cuntrullà u fluidu. L'anelli di tenuta da i dui lati di a piastra di a porta ponu sigillà cumpletamente tutta a sezione. A valvula di a porta pò esse solu cumpletamente aperta è cumpletamente chjusa, è ùn pò esse aduprata per regulà u flussu. E valvule di a porta sò aduprate principalmente cum'è dispositivi d'intercettazione in l'acqua di rubinettu, l'acque di scaricu, e navi è altre condutture.
A valvula di cuntrollu à oscillazioneSi basa nantu à a pressione di u fluidu per apre u coperchiu di a valvula. Quandu a pressione di u fluidu in i tubi d'entrata è di surtita di a valvula hè equilibrata, u coperchiu di a valvula pò chjude per a so propria gravità per impedisce à u fluidu di passà. A so funzione principale hè di impedisce à u fluidu di rifluisce. U flussu, appartene à a categuria di valvule automatiche; hè principalmente utilizatu in pipeline petrolifere, chimiche, farmaceutiche è altre.
Data di publicazione: 31 d'aostu 2023